Wypełnij ankietę! Załatwianie spraw w BPK może być łatwiejsze

Dzięki rozwojowi usług cyfrowych wiele spraw może przebiegać sprawniej, bez wychodzenia z domu i o dowolniej porze dnia. Aby wdrożyć nowe narzędzia cyfrowe Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne przygotowuje się do udziału w programie FESL.01.04 Cyfryzacja administracji publicznej.

  • Data:
  • Autor: Edytor
  • Artykuł był oglądany 335 razy
Autor zdjęcia: BPK

 

 

 W związku z rozpoczęciem prac nad opracowaniem dokumentacji projektowej przygotowaliśmy ankietę, której wyniki będą punktem wyjścia do analizy potrzeb klientów BPK. Wyniki ankiety są koniecznym elementem dokumentacji projektowej, bowiem już na etapie przygotowania do projektu obligatoryjnym warunkiem wsparcia jest zidentyfikowanie przez wnioskodawcę grupy potencjalnych użytkowników i przeprowadzenie analizy ich potrzeb.

 

Do programu można zgłaszać trzy typu projektów: cyfryzacja procesów back-office
w podmiotach świadczących usługi publiczne oraz elementy smart city; tworzenie i rozwój
e-usług publicznych; digitalizacja i udostępnienie danych. Termin rozpoczęcia naboru wniosków aplikacyjnych oraz szczegółowy regulamin programu nie zostały jeszcze ogłoszone. Wstępnie BPK chce wnioskować m.in. o dofinansowanie do rozbudowy systemu telekomunikacyjnego i systemu do zarządzania siecią wod.-kan., zintegrowanie posiadanych systemów oraz zakup wodomierzy i nakładek do odczytu radiowego. Ostateczny zakres zależał będzie od zapisów regulaminu programu.

 

Jeżeli zależy Ci na tym, abyś jak największą liczbę spraw mógł załatwić online, prosimy o wypełnienie ankiety, w której przedstawisz nam swoje oczekiwanie związane z rozwojem cyfryzacji w BPK.

Link do ankiety: https://perfectsolution.com.pl/ankieta/bpk-bytom/

 

 

Ocena: 5,00
Liczba ocen: 1
Oceń ten wpis

Komentarze

Nikt jeszcze nie komentował tego artykułu, dodaj pierwszy komentarz.

Partnerzy